.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ زن 30 ساله بابلسری به دلیل اشتباه متخصص!
طیبه پور آخوند 30 ساله اهل پازوار بابلسر که 25 آبانماه سال جاری به دلیل داشتن یک توده کوچک جهت آزمایش و تکه برداری به بیمارستان شهید بهشتی بابل مراجعه کرده بود با اشتباه متخصص بیهوشی و دریافت گاز N2 به جای اکسیژن دچار مرگ مغزی شد و به کما رفت.

به دلیل اشتباه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی بابل یک زن 30 ساله بابلسری دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، طیبه پور آخوند 30 ساله اهل پازوار بابلسر که 25 آبانماه سال جاری به دلیل داشتن یک توده کوچک جهت آزمایش و تکه برداری به بیمارستان شهید بهشتی بابل مراجعه کرده بود با اشتباه متخصص بیهوشی و دریافت گاز N2 به جای اکسیژن دچار مرگ مغزی شد و به کما رفت.

جواد ارثی که از پرسنل بیمارستان شهید بهشتی بابل شاکی است، افزود: از مراجع قانونی انتظار دارم قانون حقم را از فرد خاطی گرفته و وی را به سزای عملش برساند.

وی اظهار داشت: ما با تصور اینکه بیمارستان شهید بهشتی بابل یکی از بیمارستانهای مجهز این شهرستان بوده و پرسنل آن از احساس مسئولیت بالایی برخوردارد بوده همسرم را به این بیمارستان انتقال دادیم.

ارثی ادامه داد: 25 آبان ماه سال جاری همسرم را به دلیل داشتن توده ای کوچک جهت آزمایش و نمونه برداری به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال دادیم و زمانیکه متخصص بیهوشی وی را برای نمونه برداری آماده کرد بود در هنگام بیهوشی به جای اینکه به وی اکسیژن دهند گاز N2 داده باعث مرگ مغزی او شد.

وی تصریح کرد: همسرم در حال حاضر در بخش آی سی یو بیمارستان بستری بوده و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

همسر بیمار جوان ادامه داد: عاجزانه از مسئولان وزارت بهداشت درخواست دارم به وضعیت بیمارستانها رسیدگی کرده و با افرادی که به راحتی مرگ را برای بیماران رقم می زنند برخورد قانونی به عمل آورند.

با سپری شدن چهار روز از این حادثه مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار ما از هر گونه اظهار نظری خودداری و عنوان کرد: در حال حاضر منتظر دریافت گزارش بیمارستان شهید بهشتی بابل هستیم.

تلاش خبرنگاران ما در شهرستان بابل برای پیگیری موضوع توسط ریاست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل تا لحظه ارسال خبر بی نتیجه ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهیم پور 30 آبان 1387
دوست عزیر سلام
احتراما شب گذشته برای بخیه و پانسمان دستم به این بیمارستان مراجعه کردم پس از اتمام کار برای تسویه حساب که مراجعه کردم به رغم داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی , با قیمت ازاد تسویه کردم در مقابل اعتراض اینجانب اعلام کردند که چون نماینده تامین اجتماعی نیست ما نمی توانیم از بیمه استفاده کنیم باید بروز بعد برا ی تسویه حساب مراجعه کنید. این در حالی است که بنده مسافر بودم و نمی توانستم برا ی تسویه حساب شب را در شهرستان بابل سپری کنیم .
حال سوال بنده از مسوول بیمارستان این است چرا نباید برای انجام امور سرپایی بیمه شدگان نتوانند از ان بهره مند شوند که چنبن باشد لزوم داشتن دفترچه چیست؟
2- با توجه به پرداخت هزینه های بالای حق بیمه ماهانه بیمه شدگان اگر نتوانند از این بیمه در مراکز دولتی استفاده نکنند و از طرفی هم مراکز خصوصی درمانی نیز بیمه را قبول نمی کنند پس این همه سرو صدا و تبلغ برای بیمه چیست؟
3- چرا مسوولان تامین اجتماعی در خصوص رفع این مشکل بیمه شدگان با مراکز درمانی دولتی هماهنگی لازم را انجام نمی دهند؟
و سوالات دیگر ی که از حوصله این بحث خارج است لذا پیشنهاد می شود که در این زمینه نیز مطلبی تهیه و بر روی سایت خود قرار دهید که این مشکل شامل خیلی از مسافران عبوری این شهرستان می باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.